Eğer debian kullanıyorsanız "firmvare (5-6 tane kadar)paketleri yüklüyse otomatik olarak tanıması gerekiyor.

11:38, 23 Aralık 2020, "Yılmaz Bilgili" <li...@yilmazbilgili.com>:
Takar takmaz çalışmadığı kesin.
Realtek RTL8812BU yongası var. Belki uğraşınca çalışır. Fakat çocukların dersleri olduğu için ben şu an bakamıyorum. Yonga modelinden araştırma yapabilirsiniz.

Bus 001 Device 005: ID 2357:012d TP-Link Archer T3U [Realtek RTL8812BU]

Tekrar kusura bakmayın.

İyi günler.