--------- Eredeti üzenet --------
> Rossz az autom, pedig kivulrol eleg jol nez ki,
> mi a baja?

Elég egyértelmuen leirtam a jelenseget.
Nem azt kertem, hogy oldja meg valaki, csak annyit, hogy merre keresgeljek.

> leveleket, de pop3-ról nem szedi le
>
> Mit mond?

Mint elso levelemben irtam a wines Mozilla latszolag belep a linuxra (pop3)
azonositas elvegzi es azt kapja vissza a linuxtol, hogy "nincs uj uzenet".

> leveleket.
>
> Ennek mi koze a fenti problemahoz? Nalam soha
> nem ment pop3, megis
> tudom olvasni a leveleimet mutt-al. :))

Ezt csak azert irtam, hogy lasd, hogy tenyleg van level a szerveren!

> logok?

Ujrainditottam az xinetd-t es most jo lett. :O
Erdekes, ejszaka/reggel nem tudom mi tortenhetett...

G.