In article <[EMAIL PROTECTED]>,
        Zidarics Zoltan <[EMAIL PROTECTED]> writes:
> Aha, azt hittem legalabb egy belulrol mindent, kivulrol csak valasz tipusu
> szures van.

Dinamikus kapcsolatkezeles eseten a mechanizmusbol fakad, hogy
a NAT tablazataba csak olyan
belso_gep/belso_port/publikus_cim/publikus_port
negyesek kerulnek be, mely belso cimekrol indult kifele kapcsolat,
es egy ido utan el is tunnek. De addig barki kuldhet kivulrol
egy IP csomagot a publikus_cim:publikus_portra, amit a NAT szerver
a belso_gep:belso_port-ra tovabbit.

Statikus bejegyzeseknel meg az idokorlat sincs.

> Persze, ez a desktop gepem, firefox fut rajta

Na es?
Egy tipikus kifele indulo TCP kapcsolat egy 1024 feletti
veletlenszeruen valasztott[*] source portot
hasznal. Osszekevered a destination porttal.

* Veletlenszeruenek (megjosolhatatlannak) kellene lennie.
A gyakorlatban tobbnyire a legutoljara hasznalt portszam+1.

kissg