On Wed, Jan 25, 2006 at 12:49:01PM +0100, Admin wrote:
> # En meg azt talaltam, hogy mar 2003-ban hasznaltak ezt a kartyat
> # 2.6.0pre11 kernellel ehci_hcd modullal pl. Meg mashol is irtak, hogy
> # megy ehci-vel.
> # --
> # Udv: Skip
> ezt, hogyan vagy honnan tudom aplikálni Mandriva linux alá?

Gondolom kernel ott is van?! :)) Megnezted azokat, amit itt irtunk? Mi
volt a valasz ra? Van ehci_hcd modulod? Betoltotted? Mi kerult a logba?
Vagy talaljuk ki gondolatolvasas utjan azt, hogy mi a gond nalad?
--
Udv: Skip

NAUI Course Director #36774 ---- http://www.manatus.hu
    Búvártanfolyamok kezdőtől az oktatói szintekig