Hello!

Feladó: Zana János <[EMAIL PROTECTED]>
Küldve: Thu, 26 Jan 2006 14:33:00 +0100

> Sajnos, errol lemaradtam. Az alabbi uzenetet egy Genius adta. Tudja-e
> valaki, hogy milyen modul kell neki?
> Bus 001 Device 002: ID 0c45:60b0 Microdia

Genius Videocam Look? Sajna rossz hírem van, nem fog menni linux alatt
mert a beépített képszenzor nem támogatott az sn9c10x modul által.

De ha már Genius, akkor javaslom a Videocam Look 312P-t. Mindenféle
extra állítgatás nélkül megy. Hangkártyára dugható csipeszes külső
mikrofonja van és a kamera egy aranyos plüsskutya orrába van elrejtve :)

Most már csak a skype linux-os videotámogatós verziója hiányzik.

Ciao!

        Zed