On Friday 03 February 2006 10.03, LiRul wrote:

> Igen, vegul kikerultem igy a problemat. Nem szep, de mukodik.
>
> De ez sajnos tenyleg a problema megkerulese, ettol meg nem jovok ra,
> hogy hogyan kell szepen egy szot negalni regularis kifejezessel. :-(

En mar foglalkoztam a kerdessel, es szerintem nem lehet egy szot negalni
regexel. A regex nem errol szol, hanem arrol, hogy megtalaljon egy
alstringet egy masikban. A nem szo, pedig nem hataroz meg alstringet.

Azt, hogy a regex talalt, vagy nem magasabb szinten kell megadni. Pl.
egrep --invert-match '^/download'

Igy szerintem Zoltan javaslata a jo megoldas, regex trukkozessel ugyanezt
nem lehet elerni.

Udv
Zsolt