hello,

bocs' hogy beleszolok, de
- a sok xxxx, de nem probaltam helyett egy regexpeditor ele leulsz es szepen
ki tudod probalni.
- szerintem sem lehet minta negalast eloirni, mivel a ^ a sor elejere
illeszkedik, vagy a szogletes zarojel utan a szogletes zarojelben levo
karakterek halmazanak inverzet jelenti.
- az sem biztos, hogy "nem elegans" megoldas a szulo konyvtarra megengedni es
az egyes konyvtarakra letiltani az apache-ban, mivel a regex _nagyon_
koltsegigenyes.

--
udv,