Papp Tamas írta:
On Mon, Feb 06, 2006 at 05:50:24PM +0100, Fehér Sándor wrote:
Sziasztok!

Adott egy ML150G2 AIC8130-as 4 csatornás raid vezérlővel illetve ez a
Az image-ben mar udev van, kicsit utanaolvashatnal, meg konkretabb
leirast is irhattal volna.
Utánna fogok olvasni. Azonban reméltem, hogy ez nem egy szokványos probléma és egy fél nap google túrás után sem találtam kézzelfoghatót, pedig a megfelelő keyword megadásában elég jó vagyok. Ezért gondoltam, hogy megkérdem
hátha valaki már tapasztalta ugyanezt, netalán megoldást is talált rá.
Mivel vegigzongoraztam, tudom, hogy az a baja, hogy az mdadm-ot
--auto=yes kapcsoloval kell futtatni.
Látod, erre voltam én kíváncsi :). Köszönöm és holnap újra próbálkozom.

üdv,FS