2006. február 7. 12.50 dátummal Lévai Sándor ezt írta:
> Wine alatt ( 0.9.5 ) az é, á, ű, ő, ú, í betűk helyett ó jelenik
> meg. Van valakinek valami ötlete?

Kb. 1 hónapja én is szívtam vele egy pár napot. :-)
Nálam az volt a helyzet, hogy az X konfigjában volt megadva a
billentyűzetkiosztás, a KDE alatt nem volt külön beállítva semmi.
Mindenhol tök jók voltak az ékezetek, kivéve a wine-t.
A megoldás az lett, hogy a Vezérlőpultban a billentyűzetkiosztásnál
felvettem a magyar kiosztást az aktív kiosztások közé és a következő
wine indításkor jó lett.
Nem tudom milyen grafikus felületet használsz, de próbálkozz valami
hasonlóval.

--
Sala