On Mon, Feb 13, 2006 at 09:04:43AM +0100, Ruzsinszky Attila wrote:

> Mindkét kártya működik WEP-pel (bár a RaLink-es Asus-t eléggé
> trükkösen kell használatba venni, amolyan M$ módjára).
>
> A wpa_supplicant sw-t nézegettem, de sokra nem jutottam, sok
> ilyen-olyan üzenetet leszámítva.

Az rt2500-os modulhoz nem kell a wpa-supplicant, tudja magatol is a
wpa-t. Peldaconfig pl. a forrascsomagban, letoltheto rt2400.sf.net,
vagy meg tudod csinalni a RaConfig2500 nevu progival.
A masik kartyan milyen chip van, milyen modul hajtja?
--
Udv: Skip

NAUI Course Director #36774 ---- http://www.manatus.hu
    Búvártanfolyamok kezdőtől az oktatói szintekig