On 06-Feb-14 22:33, Nagy Gabor wrote:

> G da majd megirom, mi lett

Na, ez volt a bunos. Az tortenik, hogy amikor beallitja az orat, akkor a
/etc/localtime az egy csuf torott symlink.

Az ora elmeletileg jo, ha epp UTC-ben lennek.

Aztan amikor az usr mountolva lesz, onnantol a date kimenete elcseszodik,
mert mar hozzaszamolja az idozona kulonbseget.

G, kosz az otletet