2006 február 22 szerda 15.38 dátummal Kosa Attila ezt írta:

> Ha a cron kuldi, akkor talan ott kellene megnezni...

Ezen már túlvagyok, ott postgressel kapcsolatos dolog egyáltalán
nincs. Ezért is ragadtam billenyűzetet...

> Eleg egyertelmunek tunik, hogy "No such file..."

Ezt én is tudom, merthogy az összes pg csomagot letakarítottam, de
mivel a "grep -R pg_mainte /etc/*" parancs semmi használható
eredményt sem ad, ezért most má' nem tudom mit csináljak...

Üdv,
kjt