Skip <[EMAIL PROTECTED]> írta:

> Gondolom az ssmtp-t a chroot-ba kellene rakni, ami a
localhostra
> csatlakozva eri el a postfix-et.
> --

Én is erre gondoltam, ez persze azt jelentené, hogy kézzel
letöltöm az ssmtp-t, majd az alábbi fájlokat egyenként
bemásolom a chroot-ba, megnézegetem az install és configure
sctipteket, hogy azok mit konfigurálnának, kissé testre
szabnám, majd imátkoznék, hogy működjön, és a tákolmányom ne
legyen egy potenciális betörési pont.

etc/logcheck/ignore.d.server/ssmtp
etc/ssmtp/revaliases
usr/lib/sendmail