On Mon, 27 Feb 2006, Ruzsinszky Attila wrote:

> Létezik valami 1:1-es konverzió meglévő
> tacacs.conf-ból RADIUS konfigokat csinálni?

milyen tacacs (bar abbol kevesebb van), milyen radius?
freeraidius user file konnyen eloallithato.
Nekem: tac-plus       F4.0.4.alpha-1, freeradius     1.0.2-4.
tacacs user resze:
user = valaki  {
        pap = des krikszkraksz
        member = csoport
}

freeradius-ban hasonlo:
valaki Auth-Type := Local, User-Password == "titok"

De nekem a freeradius ldap-bol veszi a usernev/pw-t.

> Tényleg: WPA PSK + TKIP-nél a WPA + RADIUS
> biztonságosabb, vagy miért jobb?
        member = gate

> WinXP alatti Win-ek rávehetők a WPA + RADIUS-ra?

Accesspontnak kell tamadnia radiust, a kliensen megfelelo suplicant kell
AP fele.

Udv,
 LAJBER Zoltan               Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
 Most of the time, if you think you are in trouble, crank that throttle!