Sziasztok,

valami gubanc lehet a gépemmel, mert amikor a rendszer teljesen feláll, az
sshd meghal, így a gépemre távolról be sem tudok jelentkezni. Szerencsére el
tudom indítani rescue módban, ekkor a gép rebootol, majd egy rescue op
rendszer indul el, amibe a filerendszerem felmountolódik, így nézegetni tudom
a logokat, konfigurálhatom stb.
Amikor rákattintok a start rescue módra, akkor azután az sshd rögtön
meggyógyul, be tudok jelentkezni, de kb. negyed perc után a reboot miatt újra
kidob, hasonló helyzet van amikor a normál rendszer feláll. Amíg még nem fut
az összes processz, addig beenged az ssh, aztán újra elérhetetlen a gép.

Az /etc/init.d -ben lévő indítófájlokban egymás után elkezdtem kikommentelni,
hogy ez-az ne induljon el, de semmi eredmény.

Ha van valakinek ötlete, hogy pl. valamelyik indítófájlt megmódosítsam úgy,
hogy kiderüljön, hogy mi okozza a problémát, akkor azt megköszönném.

Üdv. Gábor