2006. március 5. 11.56 dátummal Gutyán László ezt írta:

> Mire kell?

Kisérletezgetésre, saját weblapok hostolására stb. Szóval nem szükséges
99,999%-os rendelkezésreállás, de nagyon gagyi se legyen. Én most a
server4you.de -nel vagyok. Nem lenne rossz, elég nagy a tárhely, illetve a
havi forgalom, bár néha picit lassú. Ami katasztrófális, az a supportjuk.

A kernelbe úgy nézem, hogy nincs grsec2  fordítva. Szerintem ez azért jó
lenne.

Üdv. Gábor