On Sun, Mar 05, 2006 at 07:58:58PM +0100, Gutyán László wrote:

> Érdekes módon nálam a kmail a parancs végi idézőjelet '| -ként jeleníti
> meg. Ha viszont kijelölöm a szöveget, vagy akár egy részét, idézőjel lesz
> belöle.
> Lehet, hogy ez csupán kmail/kde gubanc,de az is, hogy valamilyen
> szintaktikai problémát jelez. Mindenesetre eddig nem tapasztaltam és egy
> copy-paste után nálam jól tabulált a kimenet (konsole, etch).

Koszi, hogy megnezted. Ugyfest ez inkabb konzol program bug lesz vagy
mifene. aterm-ben es eterm-ben neztem, ott az van amiert irtam a mailt.
Viszont karakteres terminalban (x nelkul) ugy mukodik, ahogy elo van
irva. Holnap megnezem meg gnome-terminal-ban s xterm-ben. Ha tenyleg ez
a helyzet, az sem jobb, mert fogalmam sincs miert hal le az xover nntp
request... (raadasul absolute nem konzekvens modon) :-/

--
  LiRul                            http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HIX = hixsplit   Lehet, de nem erdemes nelkule...