On 06-Mar-07 23:00, Akos Gabriel wrote:

> Lehet ezt is, de meg jobb, ha traffic priorizing-gel egyszeruen lenyomod
> a nem-fontos protokollokat.

A baj az ezzel, hogy nem tudom igazan megmondani, hogy mi az, ami alacsony
prioritasu.

http pl. kell, gondolom az legyen magas prioritas.

Biztos van olyan p2p letolto cucc, ami siman http-n keresztul tolt. Itt
maris megdolt a dolog, mert nem tudom megkulonboztetni azt, hogy valaki
mondjuk a munkajahoz szukseges oracle telepito cd-t tolti le, vagy mondjuk
valami dvd-rol rippelt filmet.

> Egy out-of-the-box megoldas: www.efw.it

Ezt azert megnezem majd, koszi