On Tue, Mar 21, 2006 at 08:55:16PM +0100, Attila wrote:

> Ti mivel szoktátok korlátozni a feltöltési sebességet ?

Semmivel.

> (ez az adsl modem bedugulása ellen is jo)

Miert? Ha szukitett a feltoltes, az a szukebb sav nem dugul be?

> 2.
> Hogy tudom megnézni hogy mennyivel megy a hálokártyám ?

Nekem beleirja a syslogba.

> probáltam, ugy 42Mbit-el megy a le és a feltöltés is.
> Az jo 100-as kártyánál?

Szerintem eleg jo. De ez nem mervado. :))

> Van egy 300Mhz-es AMD gép. Nemtudom milyen az alaplap.
> Ha nem támogatja pl. a 200G-ás wincsit, akkor linux alatt menni fog ?

Elkepzelheto.

> A nem támogatás gondolom 2 dolog lehet (?):
> 1. nem ismeri fel a bios eredeti méretben.

Altalaban ez szokott tortenni. Ekkor masrol bootolva tudod hasznalni.

> 2. nem megy az ata133, csak az ata100.

Inkabb ata66, akkoriban meg nem nagyon volt ata100 sem.

> Meylik feltétlenül fontos hogy menjen a wincsi az eredeti méretén ?

Az ata66/100/133 sebbessegbeli kulonbseg, a bios a gond inkabb, de
elvileg kikerulve tudod hasznalni.
--
Udv: Skip

NAUI Course Director #36774 ---- http://www.manatus.hu
    Búvártanfolyamok kezdőtől az oktatói szintekig