Nagy Istvan írta:
Megunván az állandó ki-be dugdosást, beszereztem egy routert
- Web-böngészőn keresztül beállítom a routert. DHCP mint szerver engedélyezve.
 Az </etc/network/interfaces> idevonatkozó részlete:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx auto eth0
iface eth0 inet static
iface dsl-provider inet ppp
provider dsl-provider
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nem kell a ppp interface, mivel a kapcsolat felvételt
bízd a router-re, és használd az általa adott dhcp-s
beállításokat.
Ezért elég az interfaces file-ba a következő:
auto eth0
iface eth0 inet dhcp

Bár ez így csak a router-re kapcsolodva megy(?),
azt nem tudom miként lehet külömböző profilokat létrehozni.

:Voli