Kosa Attila <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Mar Lajbi is mondta, hogy nem auto-ra kell allitani a diszkek
> felismereset, hanem le kell tiltani. Ekkor _semmit_ sem fog
> keresni a bios.

Ebben _elvileg_ igazad van, a gyakorlatban viszont én is tapasztaltam
anno, mit ad isten, pont ASUS TX97-E lappal. A 60 GB-os HDD-t elég volt
rádugni, beállítottam neki, hogy csak egy HDD van (az kisebb volt, arról
akartam bootolni), a többi diskhelyre azt mondtam neki, hogy NONE. Ennek
ellenére nem jutott el odáig, hogy bootoljon. Ez a lap ilyen :(

> Ezek nem tamasztjak ala a velemenyedet. Ugyanis - szerintem - itt
> arrol beszelnek, hogy nem sikerult felismernie a bios-nak a
> diszket, hanem lefagyott. Mi meg pont azt mondjuk, hogy teljesen
> ki kell kapcsolni a bios-ban a diszkek felismereset, mintha nem
> is lenne ott diszk, es majd a kernel elintezi a diszkek
> felismereset.

Én pontosan ezt próbáltam. És ennek ellenére lefagyott.

--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'