Hi!

"Hajnalka Köntös" <[EMAIL PROTECTED]> írta 2006-03-24 20:16-kor:
> Hogy tudom megnezni egy rsbac-cal ellatott linuxon, hogy egy user-nek
> milyen Role ID-ja van? Az 'rsbac_usershow' nem ír a user-ről semmit,
> de tudom, hogy valami be van allitva a usernek. Az rsbac_menu es
> hasonlok nem johetnek szoba, mert nincs installalva dialog a gepen.
Kicsit erőforrásigényes workaround, de ahogy emlékszem, az rsbac-ban van
vmi. "dump" szerű util (backup_all), ami minden beállítást egy olyan
shellscriptbe kidumpol, amiből utána mindent vissza is lehet állítani...
Ennek a kimenetéből nem lehet meglelni?

Üdv:Gyur!
-- -------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]------- --
PÁSZTOR György                                 e-mail: [EMAIL PROTECTED]
Free Software Network (FSN.HU)                  cell.: +3620 512 3335