Geller Sandor írta:

Molnár László wrote:

Ezek mind megvannak. A gond a közös címeknél kezdődik. Nem tudom, hogy hogyan juttassam az [EMAIL PROTECTED] -re érdekett levelet a /var/spool/cyrus/mail/i/info könytárba úgy, hogy a rendszerben nincs info nevü user. Ilyenkor "természetesen" az Exim vissza dobja, hogy ismeretlen felhasználó. Egyébként a leveleket a szolgáltatónktól szedem le fetchmail-el és helyben osztom szét.

A cyrus-nak megadod a postuser opcioban, hogy kinek jonnek a shared
folder-es levelek, az exim-mel meg kozlod, hogy az [EMAIL PROTECTED] cimre jovo
level
a megfelelo folder-be keruljon.

Akkor mégis csak kell a .forward ? Vagy tegyem system forward-ba?
Ez a része nem világos. :-(

Pl. ha a postuser: kozos
van az imapd.conf-ban, akkor atiratod az [EMAIL PROTECTED] jovo
leveleket a kozos+info cimre, ekkor nem a kozos user-nek megy a level,
hanem az info shared folder-be kerul (persze meg letre kell hoznod az
info folder-t is).

Udv,

 Geller Sandor