On Wednesday 05 April 2006 17:55, [EMAIL PROTECTED]
wrote:
> Van-e arra valami kesz megoldas, hogy xy program uj verziojanak
> kijovetelerol ugy ertesuljek, hogy egy script atnezi a prog honlapjat
> s pl. kuld egy emailt ha talal uj verziot?

Sok helyen fel lehet iratkozni, hogy ertesitest kapjal, ha egy uj
program kijon. Pl. a mar javasol freshmeat, vagy a www.kde-apps.org-on,
de tudtommal minden Sourceforge projektre is ervenyes. Az utobbinal
lehet, hogy egyenkent kell feliratkozzal azokra a programokra, amelyek
erdekelnek (soha nem hasznaltam ezt a funkciot, de mikor uj verzio
jelentetek meg, ott a lehetoseg, hogy kuldjek egy levelet azoknak
akiket erdekel a programom).

Andras

--
Quanta Plus developer - http://quanta.kdewebdev.org