Hello,

Felmerult, hogy boviteni kene a savszeleseget, es olcsobb lenne 2 kisebb vonal mint 1 nagyobb.
Kerdes viszont, hogy pontosan mit is lehet kezdeni ket adsl-lel.

Regebben csinaltam mar multi-path routingot, CONNMARK es tarsaival, viszont akkoriban meg nem ment az automatikus "dead-gateway-detection"(?). Magyaran ha kihalt az egyik kanoc, akkor ami arra route-olodott, az elerhetetlenne valt.
Ezzel lehet valamit mar kezdeni?
Akkoriban csinaltam egy kis perl scriptet, ami pingelte a first hopokat, es ha valami valtozas volt, akkor flush-olte a routing tablat.
Ez eleg gany megoldas, raadasul mar nincs is meg a program.

Illetve felmerult, hogy akkor mar miert ne alapon lehetne bonding-ot is hasznalni. Errol viszont nem sokat tudok. Tud ez olyat, hogy ha kihal az egyik drot, akkor megy minden rendesen tovabb, de csak fele olyan szeles savon?
Illetve jol tudom ugye, hogy ezt a masik oldalnak is supportalnia kell?
Egyaltalan ADSL vonalakat lehet bondigolni?
Externettel van valakinek tapasztalata?

Koszi.
--
Veres Lajos