Hali!

Ha már szóbakerült a billentyüzet akkor beírom a problémám:
7-es xorg van ubuntu csomagokból. Természetesen a hosszú ö és ü
betük kalaposak/hullámosak, mivel az xkb fájlban otilde és ucircumflex
van. Ha átírom odoubleacute-ra, akkor viszont nem jelenik meg semmi.

xev:

KeyPress event, serial 28, synthetic NO, window 0x2600001,
root 0x45, subw 0x0, time 1962872661, (129,-21), root:(320,815),
state 0x2010, keycode 51 (keysym 0x1fb, udoubleacute), same_screen YES,
XLookupString gives 0 bytes:
XmbLookupString gives 0 bytes:
XFilterEvent returns: False

Amennyire néztem, a hunglish-ban is ez lenne bár azt nem tudom betölteni.
Biztos valami triviális és milliószor leírt dolgot nem tudok, legyetek
szívesek felvilágosítani.

Köszi.

--
HCS