Lajber Zoltan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> jobb sorrend az ,ha elobb kiveszed  raid tomb-bol, majd scsiadd -r, ujdisk
> berak, scsiadd -a, utanna mdadm.

Én csak kirántottam a hotswap fiókból, szimulálva, hogy mi lenne ha
meghalna. Mert mi lesz, ha meghal? Akkor nem ugyanez lesz, hogy
nem fogom tudni kivenni a tömbböl? scsiadd-ot nem próbáltam,
ha legközelebb a gépterem felé járok akkor megnézem attól jobb lesz-e.

> Arra figyelj, hogy reboot nelkul a sdX elnevezes szerencsetlen: lehet,
> hogy amit kiveszel, az sda, amit beraksz, az meg sdh lesz pl.

Az az érdekes, hogy ha nem tömbben lévö diszket húzok ki majd dugok
vissza, akkor ugyanazt az sdX eszközt kapja vissza.

Köszi a választ.

--
HCS