Heláj!

"nyist" <[EMAIL PROTECTED]>  irta,
06-04-10(h) 02:05 -kor :

> Segítsetek nekem légyszi! Olyan gondom lenne, hogy van a linux
> szerveremen samba és egy openvpn. A kliensről fel tudok csatlakozni
> vpn-nel a linuxra, és a samba megosztásokat is tudom használni. A
> samba-n van még egy nyomtató is. Erre a nyomtatóra szeretnék
> távolról nyomtatni, de ez valahogy nem jön össze.

Nekem az vált be, hogy a Linuxon látrehozok egy raw nyomtatót (vagy
megfelelő cups szűrővel figyelek) ami a megfelelő porton kapcsolódik a
nyomtatóhoz.

Ehez http:/-n keresztül vagy lpn-en (Xinit) tud csatlakozni a win és
használhatja a saját driverét. Magyarán szvsz a nyomtatásnál simán
kihagyható a samba.

--
  = =                           Üdv,  gNAT !
 {0,0}