On Tue, Apr 11, 2006 at 08:28:46AM +0200, Itsystem - -Értékház wrote:

> Van egy Samba domain-em, remekül müx roaming profile-okkal.
> Szeretném, ha bizonyos felhasználók (diákok) nem tudnák a jelszavakat
> megváltoztatni.
> Kerestem, de azon kívül, hogy ez másnak is igénye lenne, nem találtam a
> megoldást.

A Windowsban be lehet allitani, hogy a felhasznalo ne
valtoztathassa meg a jelszavat. Az ehhez hasonlo dolgok
beallitasara (jelzesere) a pdbedit "Account Flags" mezoje szolgal
(az ldap-ban pedig a sambaAcctFlags). Ugy tunik, hogy ez a
lehetoseg nincs implementalva az altalad hasznalt verzioban.
Sajnos nem tudom megmondani, hogy kesobbi verziokban ez a
lehetoseg szerepel-e.

Esetleg a forraskod atirasaval tudod megoldani. "Mindossze"
annyit kell megoldanod, hogy a fenti mezoben egy altalad
valasztott jelzest figyelsz, es ha az be van kapcsolva, akkor nem
engeded a jelszovaltast. Talan megnezhetned a 4-es samba
forrasat, hogy abban nem oldottak-e meg a problemadat.

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga