Hi!

"Ruzsinszky Attila" <[EMAIL PROTECTED]> írta 2006-04-12 09:31-kor:
> Valakinek megy a fenti gépen a hőmérséklet figyelés?
> RH EL 3.0 WS, rajta az lm_sensors, sensors_detect csak hibákat írogat
> a modulok betöltése helyett. Kb. sehova se jutottam vele és akkor még
> valószínűleg kalibrálni is kéne, amit most így problémás állapotában
> nehéz is lenne.
Az ML-es HP-ket nem ismerem, de pl. proliant DL 145-öt lm_sensorssal nem
tudtam mérni, csak ipmi-vel... Azt esetleg próbáltad már?

Üdv:Gyur!
-- -------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]------- --
PÁSZTOR György                                 e-mail: [EMAIL PROTECTED]
Free Software Network (FSN.HU)                  cell.: +3620 512 3335