On Thu, 13 Apr 2006 10:34:45 +0200
Horváth Sándor <[EMAIL PROTECTED]> írta:

> Szia!
>
> OpenOffice használatára nem gondoltál?
> A felhasználó könnyen tervez benne, a program sokat tud.
> XML formátum, amit te módosíthatsz (adatok belehelyettesítése)
> Az OpenOffice szerver módban elkészítheti a pdf-et, de más kimenetet
> is.

De. Tűnődtem rajta. Több problémám volt/van vele. Egyrész ágyúval
verébre lőnék, másrész nem engedi a saját kimeneti állományát XML
forrásként szerkeszteni. Legalábbis még nem találtam ilyen lehetőséget.
Az is gondom, hogy a diskre mentett állomány valójában egy zip archív,
ami több filet tartalmaz. Nem tudom a köztük fennálló függőségeket.
Még van egy további is, bár ezt még nem hansúlyoztam, mert
az eddigiek szempontjából közömbös volt. Ezekre a papírokra a programnak
kell vonalkódot generálni saját eszűleg. Ezt a barcode, és a pslib
könyvtárak összefésülésével gondolom megoldani. A feladat egyszerűnek
látszik, mindössze arról van szó, hogy egy függvényt kell picit
átalakítani a barcode csomagban. Ellenben fogalmam nincs hogy vegyem
erre a mutatványra rá az OO-t. A fentiekkel szemben az inkscape igaz,
hogy tudásában nem mérhető az OO-hoz, de sima-egyszerű szövegfile-ba
mentett XML-t produkál amit a xerces lazán megeszik.

Zs.

--
A humor az elme mindennapos tisztálkodása.