On Sun, 16 Apr 2006, Gyurman Attila wrote:

> 1. Cisco AP-val 2 kapcsolat, és 2 mikrotik router, amiben

Miert kell cisco AP, vla trunk kell a wifi linken? Ha nem, akkor van
sokkal olcsobb megoldas is.

>    interface bonding-al fognám össze a 2 hálókártyát.
>    Annyi a gondom, hogy nem tudom mekkora gép kellene
>    az 50 megás forgalomhoz. Végülis csak annyi a lényeg,
>    hogy a routerboard 532 elég-e hozzá, vagy nagyobb PC kell-e.

50M-as forgalmat egy i440 alaplap, 300MHz P2 elvisz siman, de a realtec
halokartyak nem. Legalabb 3com905 vagy eepro100 javasolt.

Udv,
 LAJBER Zoltan               Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  Experience is something you don't get until just after you need it