In article <[EMAIL PROTECTED]>,
        LiRul <[EMAIL PROTECTED]> writes:
> (Ki tudok kenyszeriteni egy force queue uritest.) Mig ha a kuldo
> szerveren van, akkor ki vagyok szolgaltatva annak, hogy vagy jon x ido
> mulva vagy nem. (Persze most is ez van, mert mint irtam a legtobb domain

Na de addig az o levele, az o felelossege.

> Vilagos, erre nem is gondoltam. Ez mar ebben a threadben off, de ki
> tudom valahogy deriteni, hogy egy kliens ECN miatt nem jut el hozzam?
> Gondolom leginkabb aktiv tuloldali rendszergazdai segitseggel.

Dehogy!
A hiba a te keszulekedben van (vagy nincs), nem a tuloldaliban.
Egyszeruen telnetezz kivulrol (egy ECN-es geprol) a sajat 25-os
(vagy akarmelyik masik nyitott) TCP portodra!
Ellenorzeskeppen aztan egy olyanrol is, amelyik nem hasznal ECN-t.

> Igy van. Egy normalis backup mx-szel pedig mindenki boldog lenne s
> mukodne --relativ-- gordulekenyen a levelkezbesites.

Ez onaltatas. :-)
Ha nem jon helyre a cimzett SMTP szerver, akkor ugyanugy nem kapod meg
a leveleket, akarhol is allnak.
Viszont a felado abban a boldog _hitben_ el, hogy a levele eljutott
hozzad. Ha viszont nala dekkolnanak, legalabb eselye lenne eszrevenni,
hogy valami nem koser, es felemelheti a telefont, ha surgos
a dolga.

kissg