Hi!

"Itsystem - -Értékház" <[EMAIL PROTECTED]> írta 2006-05-12 08:59-kor:
> Ha van 1 (esetleg 2) soros (rs232) vonalkódolvasóm, (+ debian linux
> sarge, 2.4, esetleg 2.6 kernellel) akkor hogyan olvasom le a kódokat ?
Kis "beágyazott rendszerre" (portai beléptető) én írtam anno C-ben egy
ilyet. A forráskód ~5k, és agyonkonfigható. Talán csak a sorosporti
beállítások nem, mert az fixen 9600baud,8N1, ahogy lenni szokott :-)

De minden más paraméter konfigható. Ha kidobod belőle a felesleges részt,
jó lehet neked, ti. ez a kód a vonalkódot kikeresi egy mysql adatbázisból,
és ha megtalálta, ír vissza szöveget, és találat, illetve nemtalálat esetén
1-1 sql kifejezést még lefuttat.
Szerintem elég kicsi ahhoz a kód, hogy gyorsan megértse az ember, és
kihányja belőle ami nem kell, vagy hozzátegye ami kell.
Ha mégse menne szólj!

Jah, és hogy hol van... http://linux.gyakg.u-szeged.hu/~pasztor/bcr/

Van ott mellette egy Makefile is, ami statikusra lefordítja az egészet.
(Ti. kis busybox-os rendszerbe ment a cucc, ahol boot után ifconfiggal háló
fel, és konzolra app-ot felparaméterezve elindította, és annyi. Szal, kb. 2
file volt az egész initrd-n: busybox meg ez., a többi csak a busybox
symlinkjei...)

Üdv:Gyur!
-- -------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]------- --
PÁSZTOR György                                 e-mail: [EMAIL PROTECTED]
Free Software Network (FSN.HU)                  cell.: +3620 512 3335