Ha jól hiszem, Zana János írta az alábbiakat:

> 1. hardver: Egy Barracuda már hat éve egyfolytában pörög. Az egy évvel
> fiatalabb Maxtorok, amelyeket szakértő állított össze szerver céljára,

Ezt szerintem nem kéne elkezdeni. Tetszőleges x és z eleme Vincssztergyártók
-hoz van olyan y eleme Számítógépfelhasználók, hogy y tapasztalta, hogy
az x márkájú vincseszter tönkre szokott menni, ellenben a z márkásjú sose.

> 2. szoftver: használd azt a disztribúciót, pláne új gépnél, amit ismersz

Nyilván ha lenne olyan, amit ismer, akkor nem kérdezné.

--
PTG
Be different: conform.