Hello,

Egy szerveremet idonkent elarasztjak spam-ekkel a 193.254.231.xxx
cimekrol. Mivel innen biztosan nem varok valos latogatokra ill. mail-ekre,
szeretnem iptables-szel blokkolni okelmet.
Az iptables ugy van felepitve, hogy van egy DROPPED nevu valtozo, amiben fel
vannak sorolva a rosszfiuk.
ide beirtam a 193.254.0.0/16 bejegyzest.
az iptables -L meg is jeleniti:

DROP       all  --  193.254.0.0/16       anywhere

Ettol kevesebb lett, de neha meg mindig at tud csuszni egy-egy spam :-O
ngrep-pel figyelem a 25-os portot es _tenyleg_ errol az iprol jon. Valamit
elrontottam, vagy van meg trukk, amit nem tudok?

--
koszi,