Udv,

Sikerult megoldanom a dolgot, Pinter Szilveszter is segitett. Vegeredmenyul keszitettem egy szkriptet ami automatikusan elvegezte a visszaallitast. Ha esetleg valakit erdekel:

http://mazsola.iit.uni-miskolc.hu/~drdani/recover.sh

Ext2-n mukodik, debugfs kell hozza, mindent azzal csinal. A hasznalata:

recover.sh dev inode hova

Ahol

- dev: az a device file, amin a torles tortent (csak olvasasra hasznalja) - inode: a visszallitando konyvtar inode szama. Pinter Szilveszter irt ra tippet, hogyan lehet kideriteni. En mondjuk mashogy csainaltam (sokkal bonyolultabban) - hova: konyvtarnev egy mas particion, ez lesz a visszaallitott konyvtar, ebbe pakolja bele amit visszaallit.

Hibaja a szkriptnek, hogy csak konyvtarral es regularis file-al foglalkozik, ami nem konyvtar azt regularis file-kent allitja vissza. Nekem csak ezek voltak... A visszaallitando file nevekben feltetelezi, hogy nem volt szokoz. Nalam ez is teljesult. A file attributumokat nem allitja vissza.

Ha megvan a kivalogatott inode lista, amit vissza kellene allitani, akkor meg lehetne bele tenni egy ellenorzest, hogy csak a listan szereplo inode-okkal foglalkozzon, ez sincs benne. Igy esetleg egy masik torlesbol visszamaradt bejegyzest is visszaallithat, ami egy mar felulirt file is lehet.

Dani