Üdv
Kis segítség kellene..

fetchmail segitségével kérek le több levélfiókot, köztük egy citromail-es
címet, de
minden egyes lekérdezésnél a következő hibva kerül a log-ba

Jun 13 09:09:42 webszerver fetchmail[14488]: Server CommonName mismatch:
localhost
!= pop3.citromail.hu

Gond ottvan hogy használom a logcheck nevü programot, több dolgot is sikeressen
kivettem (hogy ne küldje el nekem ezt és ezt a hibát) de ezt a Server CommonName
mismatch hibát nem tudom kivenni belölle, és folyon elküldni.
Miért nem tudom kivenni? azért mert ez egy Security Events ?

Valami megoldás kellene, mert a napi 24 logcheck levél megőrjít

emre