sziasztok

tobb gepemen is tapasztaltam, hogy ha nincs meg az apache webrootjanak
egy resze - pl mert nfs es eltunik az nfs szerver, vagy nem all ossze
egy raid tomb - akkor par percen belul a load felszokik tobb szazas
ertekure, aztan vagy sikerul kiloni, rendberakni a dolgokat is
ujrainditani, vagy nem, sajnos inkabb nem. a gepeken 1 virtualhostra
erkezik a talalatok 99%-a, persze annak a webrootjabol tunik el egy
darab.

miert van ez es hogy lehetne vedekezni ellene?

eddgi azt hittem az nfs a ludas, anno kaptam is tanacsot a listan,
hogy ne fstab-bol hanem automounttal hasznaljam, de sajnos ez nem
oldotta meg a dolgot.

udv