Fura problema van: arra panaszkodnak a felhasznalok, hogy kb. 1 hete a
samban keresztul nagyon lassu a munka. Barmi, masolas, konyvtarak kozott
lepkedes iszonyat lassu. Pl. egy konyvtarvaltas, konyvtarlista a windowsok
kozul 20-30s. Van egy windows ws, ahonnan minden jo gyors. Korabban
(reggel) azon is lassu volt. Neha azt kapjak, hogy nincs hely a
megosztasban.

Ranezve a gepre (tavolrol), nem latok semmi gyanusat. 1 G memoria van,
amibol eleg sok ures.

A hd-n az adott megosztasban van kb. 700M ures hely (altalaban kb. 1G ures
hely korul szoktam tartani, ha nagyon lefogy, adok meg egy gigat. Nem
novekszik a teljes mennyiseg tul gyorsan).

A LAN-on alig van halozati forgalom (amikor neztem kb. 70kbit forgalmazas
volt, 100mbites a halozat)

A processzor udul, 99% idle, a load 0.00 0.00 0.00 (vagy nem ter el
jelentosen)

Itt a top teteje:

top - 11:24:01 up  1:03,  2 users,  load average: 0.00, 0.00, 0.00
Tasks:  94 total,   2 running,  92 sleeping,   0 stopped,   0 zombie
Cpu(s):  0.3% us,  0.3% sy,  0.0% ni, 97.7% id,  1.3% wa,  0.0% hi,  0.3% si
Mem:   1409628k total,   390396k used,  1019232k free,    92884k buffers
Swap:        0k total,        0k used,        0k free,   106732k cached

A syslogban nem lattam semmi kulonoset. Egy uzenet van, amit korabban nem
lattam, es meg nem tudom, ki teszi oda:

Jun 19 13:50:31 spark authdaemond.ldap: pam_ldap: could not open secret file
/etc/ldap.secret (No such file or directory)

A Samba logban latom, hogy volt egy gond, master browser valasztassal
osszeakadt egy masik linuxos geppel, de azt a gepet a halorol lehuzva sem
szunt meg a baj.

Ja, csak Samba lassu, tehat email, intranet, stb. az mind normalis
sebesseggel megy, ugyanarrol a geprol.

Nem nagyon tudom, mit nezzek meg, otleteket varnek. Este oda tudok menni
fizikailag is a gephez.

Sziasztok,