Szia!

Thursday, June 22, 2006, 12:34:15 PM, you wrote:

> Atjarok, de milyen szinten? Ethernet bridge vagy router vagy mi?

> Szerintem gondold at alaposan (az ethernet szintet is beleertve) a
> halozatodat.

Az archívum kedvéért a megoldás az alábbi:

Emlékeztetőül a topológia:

net----[A gep]----LAN2----[B gep]---LAN3---[C gep]----LAN4--

         | LAN1

Mint említettem, LAN3-ban van egy pár rádiós bridge is, gondoltam nem
befolyásol, ha át tudja vinni mindkét irányban az adatokat.
Hát tévedtem.

A C géphez közelebbi eszköznél B gép volt megadva default gatewaynek,
a B géphez közelebbi eszköznél pedig C gép volt megadva. No és ez
utóbbi volt a bibi. Mindkét bridge-nél beállítva a hálózati
szegmensre jellemző default gatewayt (B gépet), tökéletesen működik a
dolog.

--
Udv,
 Ricsi

"Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaftausstellung még szebb!"