On Wednesday 28 June 2006 18:29, Nextra wrote:
> 2006. június 28. 13.56 dátummal Rizsányi Zsolt ezt írta:
>
> Odáig jutottam, hogyha az alábbi paraméterekkel inditom a litc_gpio-t,
> akkor nincs hibaüzenet.

Ez jo hir.

> options saa7134 ir_debug=1
> alias char-major-61 lirc_gpio
> options lirc_gpio bttv_id=26 gpio_mask=0xff00 gpio_lock_mask=0
> gpio_xor_mask=0 soft_gap=0 sample_rate=20 debug=1

> Ekkor elindtitom simán az irkick-et, és azt mondja nincs semmi.
> Ezután a lircd-t, és közli hogy létrejött a kapcsolat a távirányitókkal.

Szerintem eloszor meg hagyhatnad a irkicket. Majd visszatersz ra ha mar a
lircd biztos, hogy megy.

> De nem megy a billentyűzetem.
> Kétféle lircd.conf fájlom van.

> Mindegyikkel kipróbáltam.
> Az egyik a billentyűzet kódjait tartalmazza, a másik a távirányitómét.

Ebbol az elozo akkor kell, ha csak saa7134 van, mig a masik a taviranyitos
akkor, ha lirc_gpio.

> Ha az előbbivel próbálkozom, akkor bármely billentyűzet lenyomására
> villog az irkick ikonja, de nem történik semmi. És valójában nem ír be
> semmit a billentyűzet a konzolba.
> A /cat/proc/bus/input/devices meg nem tartalmazza a 3. event eszközt.
> Az első a kalviatúra a másik az egér.
> Pedig volt modprobe evdev is.

Ha lirc_gpio-t hasznalsz akkor nem is lesz evdev. Az csak akkor van, ha az
saa7134 beepitett ir-jet hasznalod.

Tesztelesre viszont irw programot illik hasznalni. Az kiirja ha a lircd
szerint lenyomtal egy billentyut a taviranyiton es azt is, hogy melyiket.
Amig az nem megy addig semmi nem fog menni...

Udv
Zsolt