Molnár István írta:
Gergely Tamás írta:
Van egy szerver fix ip-vel, domain névvel, jó sok aldomainnel.
Hogyan lehetne megoldani, hogy egyes aldomainek más
ip című gépekre mutassanak. Én iptables-re gondoltam
első körben. Szerintetek? Névszever szóba jöhet?

Jó lenne, ha az ipcímeket és a hozzájuk tartozó aldomaineket
egy adatbázisban lehetne tárolni, karban tartani.

Én a magam részéről címátírást és mod_proxy -t javasolnék
IP cím átírásra gondoltál, vagy URL átírásra? Az URL átírás lehet, hogy nem is kell. A mod_proxy-t lehet alkalmazni namevirtualhost-ra. A belső gépre meg lehet adni a /etc/hosts-ba ugyan azt a domain nevet a saját belső címére. A belső gép is tud ugyan azon a domain-en figyelni (csak más IP címen), tehát nem kell átírni az URL-t.

  Laci