Haliho!

Csak egy gyors kerdes, hatha valaki talalkozott ugyanezzel.

Szoval Debian etch rendszer, laptop Ati radeon kartyaval. Nem Ati zart
forraskodu driverrel hasznaltam, hanem kernel radeon modul, intel-agpgart,
es az X sajat radeon vagy mi szerverevel.

Eddig x.org 6.9 volt, ha jol emlekszem, es ha az ember a video csoport
tagja volt, akkor gyorsitott 3d mukodott. A sebessege persze a mai kartyak
sebessegetol lenyegesen elmaradt, de lehetett jatszani par jatekot, meg
google earth, ilyesmi.

Na tegnap feltettem az x.org frissebb verziojat, 1.0, modularis, minden
jonak latszik, kiveve, hogy a google earth panaszkodott, hogy szoftveres
az opengl, es lassu. Es tenyleg.

Nezem, glxgears alig forog, 100% processzorido, 5 perc alatt nem volt
ideje kiirni az elso fps-t sem (szemre kb. 1 fps lehet).

Valakinek van valami gyors otlete? Konfiguralni kell? Valami nagyon elter?
Nem toltott be valami modult?

Este majd raerek szorakozni vele, csak hatha valaki tudja a megoldast, es
estere mar ott figyel a tuti, es nem kell szivni...

Koszi,