Gellér Sándor írta:
> boot_off-board_chipset... opcioval, plusz az ide=reverse parameterrel.
> Viszont ez csak akkor mukodik jol, ha ket vezerlo van, a harmadik
> bekavarhat...
Kettö: az alaplapi és a HighPoint. A Debian automatikusan állította be;
én is most látom a /proc/commandline-ban, hogy ide=reverse

> Ha van keznel recovery CD, akkor arrol rendbe lehet szedni a gepet akkor
Knoppix. Hétfön kipróbálom.

> aptitude-ot hasznalsz? Utobbi a recommends csomagokat is felrakja
Eddig jól bevált az apt-get, ezért az aptitude-öt nem is ismerem.
Az apt-get dselect-upgrade-et is nagyon régen használtam.
Szívesebben járok járt úton...
De, ha tudtok jobbat, kipróbálom.  Üdv, János