Sziasztok !

Gentoo linuxnal a kovetkezo problemaba utkoztem:
A /boot/initrd.... file-t akarom kicsomizni.
kiderult szamomra, hogy ez egy gzipes cpio archivum.

mv initrd initrd.gz; cat initrd | cpio -idmv

ezzel probalkoztam, es ki is csomagolja, viszont nem mindent.
A kicsomagolt fajlok merete osszesen 60 kb. az archivum pedig 5 MB
koruli.

Megnezten a scriptet, ami kesziti az initrd-t, es azt lattam, hogy
tobb cpio.gz fajlt keszit, amiket kesobb cat-al osszefuz valahogy igy:

MERGE_LIST = "file1.cpio.gz file2.cpio.gz file3.cpio.gz"
cat ${MERGE_LIST} > initrdfile

A kerdes: hogy lehetne megis mindent kicsomagolni belole?

Koszi
Akos

--
Best regards,
 Szomor                          mailto:[EMAIL PROTECTED]