On Thu, Aug 10, 2006 at 06:10:18PM +0200, Gabor HALASZ wrote:

> Most mi is a baj?

Nem baj, csak nem ertem. :-) Szoval a logok szerint 5 percenkent
(300 sec, veletlen irtam elozo levelem vegen 600-at) tortenik valami
lejarat. De minden timeout/expire erteket atneztem, s sehol nem lattam
ehhez hasonlo erteket. A legkisebb expire 1h, ami az ikelifetime.
Honnan akkor megis az 5p? Egyreszt telefossa a logot, masreszt teljesen
felesleges 5 percenkent barmit is cserelgetnie (nincs szukseg
ubersecurityre).

Thx.
--
  LiRul                            http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HIX = hixsplit   Lehet, de nem erdemes nelkule...