Szia,

>          Internet-----Szerver-----Webszerver
>                                |--Hálózat gépei
>
> A szerveren egy transparent proxy (squid). A szerver Internet felé néző
> oldalán IP alias, melyből az egyik címet be kellene küldeni a belső
> webszerverre. Ez portforwardal megy is.
> A probléma a belső "Hálózat gépei"-vel van, mert azok már nem érik el a
> Webszervert a Szerver külső IP címére hivatkozva. Gyanítom a proxynál
> akadhat el.
> Persze a belső hálózati címmel megcímezve elérhető, de az most nem jó.
ket otletem van.
a szerver gepen a tuzfal szabalyai koze beteszed, hogy ha a belso labarol
erkezik a
szerver kulso ipcimero es 80 vagy 443 vagy ami neked kell port, akkor
portforward a
webszerverhez, vagy szerintem az elegansabb egy dns szerver a belso
gepeknek amik
a www.weszervercim.tld cimre a webszerver belso ipcimet adjak vissza.

udv. Zoli