Hello!

Van egy - szamomra - fura problema, amire nem talalok magyarazatot.
A helyzet a kovetkezo:

Ezek a gepek:
A---B---C

B a tuzfal egy Cisco 1800 valami routerrel.
Amugy mindegyik gepen linux van.

A-rol akarok csatlakozni C-re.

Es ami a fura: neha sikerul,  neha nem. De ha B-rol megyek C-re,
akkor mindig sikerul.

Azt 99%-ban kizarom, hogy B a hibas, inkabb C-re gyanakszom
a kovetkezok miatt:

Amikor nem lehet kapcsolodni, akkor a kovetkezoket probaltam:

1. Kapcsolodni olyan portra, ahol figyel valami (pl netcat).
A csomag A-tol eljut C-ig, de semmi valasz, ha telnettel
probalom, akkor csak trying... es kesz.
Ha futtatom C-n tcpdump-ot, latom, hogy tenyleg nem
csinal semmit.

2. olyan portra, ahol nincs semmi.
A csomag eljut C-ig es jon is valasz:
telnet: Unable to connect to remote host: Connection refused

Es teljesen mindegy, hogy milyen portra megyek, mind ezt csinalja.

C-n 2.6.16.18-as kernel van forrasbol felrakva, es szerintem nem
teljasen ok, pl
CONFIG_NETFILTER=y
de
# CONFIG_NETFILTER_NETLINK  is not set
ezert nem megy az iptables, de nem tudom, hogy ennek
milyen hatasa lehet...

Nincs otletem, viszont kezdek bekattanni. :(

Koszi elore is!

--
[krisztian]