Kedves Listatagok!

Mindenki okulására, két dolog volt a probléma (én meg vagy öt kernelt próbáltam
fordítani...)

1. az avm driverek hibás, Debian alatt nem teljesen üzembiztos makefile-je
"unresolved symbol"
hibát okoz, nem jól linkeli a modult. Megoldás: lásd
http://blogs.iospirit.com/felix.schwarz/2004/02/28/linux-howto-setting-up-capi4linux-on-debian-
linux/ vagy  http://www.unixboard.de/vb3/showthread.php?t=4019

Ezek után a depmod -a -e már nem jelzett hibát.

2. a CAPI elérhetetlenségét egy egyszerű de bosszantó hiba okozta: a
capi4hylafax csomag
c2faxrecv "getty"-je nem érte el a /dev/capi20 eszközt, egyszerűen nem volt
hozzá jogosultsága
(sic!) ezt egy egyszerű chmod-olással megoldottam, de a pepecselősebbek a
csoportokat is
átrendezhetik emiatt... egyszerűbb volt mindenkinek jogot adni, mivel a
szerveren más nem is
nagyon fut, csak a faxrendszer...

ezek után a már jó előre bekonfigolt hylafax tökéletesen működik :)